Autologin
Aizmirsi paroli?
 FAQFAQ   MeklētMeklēt   DalībniekiDalībnieki   Lietotāju grupasLietotāju grupas    ReģistrētiesReģistrēties

Minišoseja 2018
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Post new topic   Reply to topic    Minisoseja.lv Forum Index -> Par Minišoseju
View previous topic :: View next topic  
Autors Message
Church



Joined: 18 Jul 2017
Posts: 4

PostPosted: Thu Mar 22, 2018 4:10 pm    Post subject: Reply with quote

Lielākais iemesls iemīcīties sienā treniņos varētu būt nevis citu dēļ, kas tajā brīdī ir uz trases, bet paša rokas / a/m nesavaldīšana (pietam ne visur ir "sienas", daudz kur kļūdas var būt daudz mazāk riskantas/bīstamas salīdzinot ar uz parastiem ceļiem, vienkārši paslīdot pa zāli, nevis ietriecoties apmalē/pretīmbraucošā mašīnā/kājāmgājējā). Izsaku minējumu, ka pie nopietna kreša varētu būt jānobleķo par evakuātoru & par trasei nodarītajiem zaudējumiem, kuri varētu būt dažādi no tā, kā & kurā sienā ielīmējies, nevis fiksēts cipars visiem gadījumiem, bet slinkums meklēt/noskaidrot/precizēt, vari uzzvanīt BKSB par detaļām. Un šaubos, ka kādās citās trasēs tas ir savādāk, gan @LV, gan ārpus.
Bet "vilkus baidīties, uz mežu neiet", un ja brauc atstājot paša izvēlētu pietiekami saprātīgu drošības rezervi, tad subjektīvi man liekas riski ir gana nelieli, lai tam nemaisītu izbaudīt "trases dienu", analoģiski uz citām trasēm. Ja tev likās pieņemami atvilkt piem. pa 3niekiem, neredzu iemeslus kaut kam būt kardināli savādākam minišosejas treniņdienās.
Pietam .. kas traucē atbraukt un pašam izmēģināt kas-kā kaut vienreiz?

Vienai dienai obligātā apdrošināšana ir lēta (lai gan uz gadu protams izdevīgāk), aizņemies no kaut kā ķiveri, pirmajā reizē vari "spiest" ar daudz lielāku drošības rezervi, vēl ļoti iesaku pirmajā braucienā kādu pieredzējušu līdz (paprasi kaut vai pie rīkotājiem) kā instruktoru / iepazīšanai ar trasi. Pēc pirmā brauciena tad arī izvērtē, vai pieņemami un "āķis lūpā", vai mazāk ticami, bet "nekad vairs, dievspalīdz" Smile
Back to top
View user's profile Send private message
AivarsB



Joined: 26 Mar 2018
Posts: 2

PostPosted: Mon Mar 26, 2018 5:46 pm    Post subject: Reply with quote

Sveicināti!

Ar standarta e46 m3 csl nevar piedalīties nevienā no klasēm, jo auto neatbilst tehniskajiem noteikumiem Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Timing
Organizators


Joined: 22 Apr 2014
Posts: 54

PostPosted: Mon Mar 26, 2018 7:56 pm    Post subject: Reply with quote

AivarsB wrote:
Sveicināti!

Ar standarta e46 m3 csl nevar piedalīties nevienā no klasēm, jo auto neatbilst tehniskajiem noteikumiem Confused


Šobrīd tā sanāk, jā.
Atbrauc ar to auto vispirms uz treniņu - ja pēc tam izdomāsi ka gribi braukt arī sacensībās, izdomāsim kā šo problēmu atrisināt Cool
Back to top
View user's profile Send private message
egupuix



Joined: 27 Mar 2018
Posts: 2

PostPosted: Tue Mar 27, 2018 9:12 pm    Post subject: Reply with quote

Sveiki. Izlasīju tehniskos noteikumus, radās jautājums. Pats pirmais noteikums kas ir uzrakstīts, ka auto jābūt vismaz ar 4 sēdvietām. Ja man ir Mazda Maita (MX5) kas ir divvietīgs auto 1.8 ar 140zs tad ar to drīkst piedalīties tikai Open klasē? Mašīnas ar drošības karkasu iet Open klasē, bet lai brauktu ar kabrioletu, kam ir roll bar, tad tas arī skaitās kā drošības karkass un tad jau MX5 iet Open klasē gan dēļ 2 sēdvietām gan dēļ roll bar?
Back to top
View user's profile Send private message
Timing
Organizators


Joined: 22 Apr 2014
Posts: 54

PostPosted: Tue Mar 27, 2018 9:32 pm    Post subject: Reply with quote

egupuix wrote:
Sveiki. Izlasīju tehniskos noteikumus, radās jautājums. Pats pirmais noteikums kas ir uzrakstīts, ka auto jābūt vismaz ar 4 sēdvietām. Ja man ir Mazda Maita (MX5) kas ir divvietīgs auto 1.8 ar 140zs tad ar to drīkst piedalīties tikai Open klasē? Mašīnas ar drošības karkasu iet Open klasē, bet lai brauktu ar kabrioletu, kam ir roll bar, tad tas arī skaitās kā drošības karkass un tad jau MX5 iet Open klasē gan dēļ 2 sēdvietām gan dēļ roll bar?


Jā, pareizi esi sapratis - divvietīgi auto iet OPEN klasē. Attiecīgais punkts tika radīts tādēļ lai auto kā Lotus Elise un citi tamlīdzīgie netiktu pielaisti dalībai klasē pēc dzinēja tilpuma. MX5 diemžēl arī iekrīt zem šī punkta
Back to top
View user's profile Send private message
egupuix



Joined: 27 Mar 2018
Posts: 2

PostPosted: Tue Mar 27, 2018 9:34 pm    Post subject: Reply with quote

Timing wrote:
egupuix wrote:
Sveiki. Izlasīju tehniskos noteikumus, radās jautājums. Pats pirmais noteikums kas ir uzrakstīts, ka auto jābūt vismaz ar 4 sēdvietām. Ja man ir Mazda Maita (MX5) kas ir divvietīgs auto 1.8 ar 140zs tad ar to drīkst piedalīties tikai Open klasē? Mašīnas ar drošības karkasu iet Open klasē, bet lai brauktu ar kabrioletu, kam ir roll bar, tad tas arī skaitās kā drošības karkass un tad jau MX5 iet Open klasē gan dēļ 2 sēdvietām gan dēļ roll bar?


Jā, pareizi esi sapratis - divvietīgi auto iet OPEN klasē. Attiecīgais punkts tika radīts tādēļ lai auto kā Lotus Elise un citi tamlīdzīgie netiktu pielaisti dalībai klasē pēc dzinēja tilpuma. MX5 diemžēl arī iekrīt zem šī punkta


Ok, paldies par atbildi.
Back to top
View user's profile Send private message
Church



Joined: 18 Jul 2017
Posts: 4

PostPosted: Wed Mar 28, 2018 3:32 pm    Post subject: Reply with quote

Vai sēdvietas nevajag precizēt kā "pilnizmēra"? Jo piemēram - kā ar bērnu sēdekļiem 2+2 kupejās? Imho gt86/brz veiktspēja varētu būt diezgan tuva MX5, bet bērnu sēdekļi ļauj man izmukt no "Open" klases.
- Izmantoto automašīnu modeļu klāsts tik mega bezizmēra nemaz nav. Vai nav vērts papildināt klašu dalījumu ar konkrētu modeļu "izņēmumu tabulu", ko varētu, izejot no veselā saprāta/loģikas, rīkotāji. Ja neietilpst - pēc vispārējā tehniskā nolikuma. Var kontaktēt rīkotājus, lai ar laiku papildina sarakstu ar kādu vēl iepriekš nepiedalījušos minišosejā modeli/-iem nākošajai sezonai, ja tas pēc vispārējiem noteikumiem nepelnīti tiek pārāk augstu vai pārāk zemu.
Tādā "manuālā" sarakstā varētu minēt gan mx-5, gan CSL M3 utml. Vai arī dalīt pēc citiem kritērijiem. Piem., ja mašīnas drīzāk tiktu apskatītas pēc svara/jaudas attiecības, tad iespējams tās objektīvāk sagrupētos.
Back to top
View user's profile Send private message
AivarsB



Joined: 26 Mar 2018
Posts: 2

PostPosted: Fri Mar 30, 2018 6:39 pm    Post subject: Reply with quote

M3 csl pēc noteikumiem netiek pielaists nevienā no klasēm, arī open nedrīkst.
Jo neregulejās vadītāja sēdekļa atzveltne, ir vēl vesels lērums auto kas izripoja no rūpnīcas ar kausveida sēdekļiem un parastajām 3 punktu jostām.
Back to top
View user's profile Send private message
xn3x



Joined: 23 Oct 2017
Posts: 2

PostPosted: Fri May 11, 2018 1:49 pm    Post subject: Reply with quote

Vai pareizi sapratu, ka var braukt treniņus, nepiedaloties sacensībās? Cik tas maksā, un kas ir papildus nepieciešams? (licence, spec apdrošināšana utt.)
Back to top
View user's profile Send private message
Timing
Organizators


Joined: 22 Apr 2014
Posts: 54

PostPosted: Wed May 16, 2018 10:12 am    Post subject: Reply with quote

xn3x wrote:
Vai pareizi sapratu, ka var braukt treniņus, nepiedaloties sacensībās? Cik tas maksā, un kas ir papildus nepieciešams? (licence, spec apdrošināšana utt.)


Sveiks, pareizi esi sapratis, drīkst braukt tikai treniņus.
Treniņš = 50 EUR, licence nekāda nav nepieciešama. Apdrošināšanu gan vajag Smile
Back to top
View user's profile Send private message
MJ



Joined: 04 Dec 2017
Posts: 2

PostPosted: Wed May 30, 2018 11:51 am    Post subject: 2018 Reply with quote

Kur/kad var redzēt 2018. pirmo posmu rezultātus?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Minisoseja.lv Forum Index -> Par Minišoseju All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Page 8 of 8

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group