Autologin
Aizmirsi paroli?
 FAQFAQ   MeklētMeklēt   DalībniekiDalībnieki   Lietotāju grupasLietotāju grupas    ReģistrētiesReģistrēties

Minišoseja 2018
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Minisoseja.lv Forum Index -> Par Minišoseju
View previous topic :: View next topic  
Autors Message
Kalve
Organizators


Joined: 06 Mar 2006
Posts: 347
Location: Rīga

PostPosted: Fri Oct 13, 2017 9:33 am    Post subject: Minišoseja 2018 Reply with quote

Jūsu ieteikumi un ierosinājumi izmaiņām 2018.gada sezonai Driving
_________________
KALVE MOTORSPORTS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vulsons
Dalībnieks


Joined: 26 Feb 2014
Posts: 44

PostPosted: Fri Oct 13, 2017 3:33 pm    Post subject: Re: Minišoseja 2018 Reply with quote

Formātam nav ne vainas, ar klasēm arī ir kārtībā. Taču teh. noteikumi gan būtu jāsakārto un galvenais arī ievērot. Ja neatbilst auto pēc noteikumiem automātiski pie OPEN vai bez ieskaites. Gribētos vairāk skaidrības par šķiedras detaļām un airodinamiskajiem elementiem.
Back to top
View user's profile Send private message
Timing
Organizators


Joined: 22 Apr 2014
Posts: 54

PostPosted: Mon Oct 16, 2017 10:01 am    Post subject: Reply with quote

Sveiki,

Minišosejas apbalvošanā jau nedaudz iesākām sarunas par izmaiņām nākamajai sezonai, šeit tad tāds apkopojums izrunātajam - labprāt dzirdēsim jūsu komentārus + vēl papildu ierosinājumus:

1. Sākot ar nākamo sezonu, klasēs 1600, 2000 un 3000 drīkstēs braukt arī ar pilnpiedziņas automašīnām. Uz asfalta seguma tiem auto (jo sevišķi ar atmosfēriskajiem motoriem) nav priekšrocību pret vienas ass piedziņas automašīnām.

2. Klase PRO2000 nākamsezon vairs neeksistēs, jo tajā ir nepietiekams skaits dalībnieku. Šīs klases automašīnas nākamajā sezonā varēs braukt OPEN klasē.

3. Sezonas ieskaitē dalībnieks varēs cīnīties tikai vienā klasē - posma ietvaros drīkst braukt (un kāpt uz goda pjedestāla) kaut vai visās klasēs, taču punktus saņems tikai vienā.

4. Dalībniekiem, kas vēlas pabraukt vairāk, tāpat kā iepriekšējās sezonās, būs iespēja samaksāt papildu dalības maksu un braukt bez ieskaites - rezultāti tāpat tiks uzņemti, taču nebūs iespējas cīnīties par vietu uz goda pjedestāla.

5. Par stiklašķiedras detaļām - šobrīd doma ir tāda, ka klasēs 1600, 2000 un 3000 mēs tās aizliedzam, un visi kam tādas ir uzstādītas var braukt OPEN klasē, kur var likt gan attiecīgās detaļas (auto bez drošības karkasa tie būtu spārni, motora pārsegs un bagāžnieks), gan arī polikarbonāta logus un jebkāda izmēra spoilerus (ja vien tie ir droši nostiprināti). Spoileru noteikumi 1600, 2000 un 3000 klasēs varētu palikt tādi paši kā ir šobrīd - uzstādīt atļauts tādu, kas ietilpst automašīnas gabarītos.


Protams, vislielākais jautājums kā reiz ir par pēdējo punktu - aizliedzot stiklašķiedras detaļas (ja šo ieviesīsim, tas tiks pārbaudīts katrā posmā), mēs mazās (1600, 2000 un 3000) klases padarītu nedaudz vienlīdzīgākas un tuvākas standarta automašīnām, cerams ieinteresējot vēl kādu braucēju izmēģināt savus spēkus trasē.

Kā minējām augstāk, esam atvērti arī jūsu idejām/piedāvājumiem tam, ko uz nākamo sezonu varam uzlabot/pilnveidot.
Back to top
View user's profile Send private message
vulsons
Dalībnieks


Joined: 26 Feb 2014
Posts: 44

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 6:56 am    Post subject: Reply with quote

Pēdējais punkts tiešām ir ,kā zibens no skaidrām debesīm. Kādēļ aizliegt stiklašķiedras spārnus kas ir bijuši atļauti no paša sākuma un ar kuriem var iziet TA. Piekristu vēl tam ka aizliegt šķiedras kapotus(bez ribām), bagāžniekus un citas lietas kas iepriekš nebija atrunātas nolikumā, lai gan īsti neredzu tam iemeslu. Ja nevar likt šķiedras detaļas tad varbūt nedrīkst arī likt riteņu arkas no šķiedras. Uzskatu ka šķiedras detaļas var likt, bet aizdomu gadījumā auto nosvērt, jo min. svars taču ir noteikts.
Back to top
View user's profile Send private message
Timing
Organizators


Joined: 22 Apr 2014
Posts: 54

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 10:21 am    Post subject: Reply with quote

vulsons wrote:
Pēdējais punkts tiešām ir ,kā zibens no skaidrām debesīm. Kādēļ aizliegt stiklašķiedras spārnus kas ir bijuši atļauti no paša sākuma un ar kuriem var iziet TA. Piekristu vēl tam ka aizliegt šķiedras kapotus(bez ribām), bagāžniekus un citas lietas kas iepriekš nebija atrunātas nolikumā, lai gan īsti neredzu tam iemeslu. Ja nevar likt šķiedras detaļas tad varbūt nedrīkst arī likt riteņu arkas no šķiedras. Uzskatu ka šķiedras detaļas var likt, bet aizdomu gadījumā auto nosvērt, jo min. svars taču ir noteikts.


Par spārniem, protams, varam parunāt, tāpēc arī šis ieraksts tika izveidots.

Doma ar šķiedras detaļu aizliegumu kā reiz ir tāda, lai mašīnas kaut nedaudz atgādina standartu - ja atbrauks cilvēks ar savu ielas auto un redzēs ka viņa klasē jācīnās pret stiklašķiedras raķetēm, tā visticamāk būs pirmā un pēdējā reize kad viņu redzam sacensībās.

Šķiedras detaļu problēma ir tāda, ka tās jau nevienam auto no rūpnīcas nenāk, tātad tiem kas gribēs cīnīties par uzvaru viņas pēc definīcijas nāksies iegādāties. Tas, savukārt, novedīs pie tā, ka līderu automašīnas absolūti nebūs pielīdzināmas standarta automašīnām. Ar šādu aizliegumu vismaz virsbūves visiem būtu no metāla.

Par svariem - minišosejā nav svara ierobežojumu, svarīgi ir tikai tas, lai mašīnas atbilst tehiskajiem noteikumiem.
Back to top
View user's profile Send private message
vulsons
Dalībnieks


Joined: 26 Feb 2014
Posts: 44

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 11:34 am    Post subject: Reply with quote

O.K. par svariem sorry, vienkārši atcerējos ka pirmajā minišosejas gada otrajā posmā visus svēra.
Nedomāju ka tā šķiedra tik ļoti nobiedē, kā tas kas ir zem kapota. Motorā jau neielīdīsi kādas sadalenes, VEMS vadība, izplūde, ieplūde u.t.t.
Un kas ar šķiedras arkām, TA drīkst.
Back to top
View user's profile Send private message
Labs
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 40

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 12:17 pm    Post subject: Reply with quote

Timing wrote:
vulsons wrote:
Pēdējais punkts tiešām ir ,kā zibens no skaidrām debesīm. Kādēļ aizliegt stiklašķiedras spārnus kas ir bijuši atļauti no paša sākuma un ar kuriem var iziet TA. Piekristu vēl tam ka aizliegt šķiedras kapotus(bez ribām), bagāžniekus un citas lietas kas iepriekš nebija atrunātas nolikumā, lai gan īsti neredzu tam iemeslu. Ja nevar likt šķiedras detaļas tad varbūt nedrīkst arī likt riteņu arkas no šķiedras. Uzskatu ka šķiedras detaļas var likt, bet aizdomu gadījumā auto nosvērt, jo min. svars taču ir noteikts.


Par spārniem, protams, varam parunāt, tāpēc arī šis ieraksts tika izveidots.

Doma ar šķiedras detaļu aizliegumu kā reiz ir tāda, lai mašīnas kaut nedaudz atgādina standartu - ja atbrauks cilvēks ar savu ielas auto un redzēs ka viņa klasē jācīnās pret stiklašķiedras raķetēm, tā visticamāk būs pirmā un pēdējā reize kad viņu redzam sacensībās.

Šķiedras detaļu problēma ir tāda, ka tās jau nevienam auto no rūpnīcas nenāk, tātad tiem kas gribēs cīnīties par uzvaru viņas pēc definīcijas nāksies iegādāties. Tas, savukārt, novedīs pie tā, ka līderu automašīnas absolūti nebūs pielīdzināmas standarta automašīnām. Ar šādu aizliegumu vismaz virsbūves visiem būtu no metāla.

Par svariem - minišosejā nav svara ierobežojumu, svarīgi ir tikai tas, lai mašīnas atbilst tehiskajiem noteikumiem.


Šķiedras detaļas, kas izstrādātas pēc orğinālo detaļu parauga nav neko vieglākas, lai satrauktos, ka tagad auto ir kļuvis par stikla šķiedras raķeti. Šķiedras kapots ar ribām ir pilnvērtīgs bleķa kapotam, tikai labums - nerūsē!
Vecāka ražojuma auto ir superīgāk uzstādīt šķiedras spārnus un kapotus, vizuāli tikai zinātājs atšķirs no oriğināla.

Tātad atbraukušajam jaunajam dalībniekam redzot auto nevajadzētu rasties jautājumam no vizuālā skata vien. Tas ir pieņēmums, ka šķiedras elementi padara mašīnas par raķetēm!

Šis jautājums par auto aprīkošanu ar šķiedras detaļām:
spārniem (priekšā, aizmugurē),
pārsegiem (kapotiem) priekšā, aizmugurē,
bufera dekoratīvajiem aizsargiem priekšā, aizmugurē,
aizmugurē apakšējo difuzoru,
aizmugures vēja spoileri ārpus auto gabarītiem.
Ir jāizliek uz atklātu balsošanu, nevis paļauties uz pieņēmumiem!

Lūdzu minišosejas organizatoriem nodrošināt atklātu balsojumu ar divām atbildes iespējām, par augstāk uzskaitītām šķiedras detaļām, jā vai nē (atļaut, neatļaut)!

Ja gribās runāt par pilnīgu standartu klasēs, tad jāaizliedz ir jebkura izmaiņa, kas nav oriğināls. Neņemam nost pilnīgi neko, kas atvieglina auto. Tas tak nav mērķis braukt trasē ar pilnīgu standarta auto.
Ir jābūt iespējai tjūningot auto sporta braukšanai.
Iesācējs, lai pabrauc apskatās vai viņam vispār patīk braukt trasē. Pieļauju, ka pirmajā reizē neviens iesācējs neņems laukā no salona sēdekļus un apšuvumus. Bet tas ir tikai normāli, ka klasēs pieciniekā braucošie to ir izdarījuši, tādā veidā padarot savus braucamos dinamiskākus, īpaši gadījumos, ka atļauts mazajiem dzinējiem braukt pie lielajiem klasē! Šajā gadījumā klasē 3000 BMW530 pret Hondu 2.0 var likties, ka viņu apdzen raķete hondas izskatā, jo pat standartā Honda ir vieglāka par BMW.

Atkārtošos, ka neredzu iemeslus kāpēc nevarētu atļaut uzstādīt šķiedras ražojuma detaļas, kas ir atbilstoši nostiprinātas un kopē oriğinālās detaļas. Ja trasē šādas detaļas atdalās no auto un rada bīstamību drošībai, tad auto un rezultāts tiek diskvalificēti.
Tas atrisinātu visas domstarbības par šķiedru izstrādājuma kvalitāti.

Kāds var pateikt, ka dzelzs spārni, kapoti, bamperu spoileri ir daudz vieglāki par oriğināliem kopējumiem šķiedrā, kas dod zibenīgu ātrāku apļa laiku bez citiem atļautiem svara atvieglinājumiem, dzinēja un ritošās daļas uzlabojumiem?

Ja varat to pierādīt, tad runāsim par standartu un aizliedzam pilnīgi visu.

Kas attiecās par domu atļaut jebkurā klasē uzstādīt polikarbonāta plastikāta stiklus orğinālo vietā tas droši vien ar nebūtu nekas slikts, jo tā auto tiktu tuvināts sporta trases auto līmenim, kas Minišosejas seriālā būtu noslēguma stāsts.
Tādiem auto uzstāda dugas un kopīgi visiem atstāt iespēju, izveidojot klasi PRO, kurā ieskaitē brauc visi dugotie auto Minišosejas seriālā, kas gatavi nākotnē vai arī jau ir lielā autosporta dalībnieki.
Back to top
View user's profile Send private message
Timing
Organizators


Joined: 22 Apr 2014
Posts: 54

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

vulsons wrote:
O.K. par svariem sorry, vienkārši atcerējos ka pirmajā minišosejas gada otrajā posmā visus svēra.
Nedomāju ka tā šķiedra tik ļoti nobiedē, kā tas kas ir zem kapota. Motorā jau neielīdīsi kādas sadalenes, VEMS vadība, izplūde, ieplūde u.t.t.
Un kas ar šķiedras arkām, TA drīkst.


Ar šķiedras arkām tu domā arku uzlikas? Pēc pagājušā gada noteikumiem tas ir tāds strīdīgs jautājums - arkas ir atļauts mehāniski apstrādāt, bet tā definīcija pēc būtības īsti neietver papildu detaļu uzlikšanu
Back to top
View user's profile Send private message
Labs
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 40

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 1:40 pm    Post subject: Reply with quote

Timing wrote:
Sveiki,

Minišosejas apbalvošanā jau nedaudz iesākām sarunas par izmaiņām nākamajai sezonai, šeit tad tāds apkopojums izrunātajam - labprāt dzirdēsim jūsu komentārus + vēl papildu ierosinājumus:

1. Sākot ar nākamo sezonu, klasēs 1600, 2000 un 3000 drīkstēs braukt arī ar pilnpiedziņas automašīnām. Uz asfalta seguma tiem auto (jo sevišķi ar atmosfēriskajiem motoriem) nuav priekšrocību pret vienas ass piedziņas automašīnām.

2. Klase PRO2000 nākamsezon vairs neeksistēs, jo tajā ir nepietiekams skaits dalībnieku. Šīs klases automašīnas nākamajā sezonā varēs braukt OPEN klasē.

3. Sezonas ieskaitē dalībnieks varēs cīnīties tikai vienā klasē - posma ietvaros drīkst braukt (un kāpt uz goda pjedestāla) kaut vai visās klasēs, taču punktus saņems tikai vienā.

4. Dalībniekiem, kas vēlas pabraukt vairāk, tāpat kā iepriekšējās sezonās, būs iespēja samaksāt papildu dalības maksu un braukt bez ieskaites - rezultāti tāpat tiks uzņemti, taču nebūs iespējas cīnīties par vietu uz goda pjedestāla.

5. Par stiklašķiedras detaļām - šobrīd doma ir tāda, ka klasēs 1600, 2000 un 3000 mēs tās aizliedzam, un visi kam tādas ir uzstādītas var braukt OPEN klasē, kur var likt gan attiecīgās detaļas (auto bez drošības karkasa tie būtu spārni, motora pārsegs un bagāžnieks), gan arī polikarbonāta logus un jebkāda izmēra spoilerus (ja vien tie ir droši nostiprināti). Spoileru noteikumi 1600, 2000 un 3000 klasēs varētu palikt tādi paši kā ir šobrīd - uzstādīt atļauts tādu, kas ietilpst automašīnas gabarītos.


Protams, vislielākais jautājums kā reiz ir par pēdējo punktu - aizliedzot stiklašķiedras detaļas (ja šo ieviesīsim, tas tiks pārbaudīts katrā posmā), mēs mazās (1600, 2000 un 3000) klases padarītu nedaudz vienlīdzīgākas un tuvākas standarta automašīnām, cerams ieinteresējot vēl kādu braucēju izmēģināt savus spēkus trasē.

Kā minējām augstāk, esam atvērti arī jūsu idejām/piedāvājumiem tam, ko uz nākamo sezonu varam uzlabot/pilnveidot.


Atbilde, jautājumi un ierosinājumi par piedāvātajiem punktiem:

1. Nav problēmu, lai pilnpiedziņas brauc atbilstošās grupās ar citu veidu piedziņām.

Kādā grupā būs turbo evolūcijas un subaru?

Ierosinājums, lūgums, lai katras grupas dalībnieks brauc savā grupā, lai izslēgtu nevienlīdzīgo cīņu par pjedestālu, kad 1.6 grupas auto, kas ir vieglāks, bet tikpat jaudīgs atņem pjedestālu un kopvērtējuma punktus smagākajā grupā.


2. PRO grupa varētu palikt ar atsevišķu ieskaiti un tajā piedalās visi ar dugām aprīkoti auto.
OPEN grupa visiem, kam gribas samērīties ar spēkiem par pjedestālu, arī tiem, kas nekvalificējas citās grupās, izņemot dugotus auto.

3. Šis punkts ir nesaprotams, drīzāk nepareizs pamatos.
Vienkāršāk katrs cīnās savā grupā par pjedestālu posmā un sezonas kopvērtējumā. Papildus izbraukt ar citu dalības numuru var grupā Bez ieskaites.
Vai, ja izveido OPEN grupu pēc mana iepriekšējā piedāvājumā, bet tas neiet sezonas kopvērtējumā.
Kā piešķirs punktus grupā posmā un kopvērtējumā, ja mazās grupas dalībnieks būs ātrāks par pamata grupas dalībnieku? Piem. grupā 2000 pjedestāls ar 1600 grupas dalībniekiem un 2000 grupas dalībnieks 4. vieta, vai viņam par posmu būs punkti par 1.vietu, vai 4.vietu?
Nevajag ļaut dalību visās grupās, tas jauks prātu grupu ieskaitēs sezonas punktu kopvērtējumā.


4. Praktiski par šo atbilde iepriekš.
Ierosinājums izveidot šādas grupas par posma un sezonas ieskaiti, kur piedalās viens dalībnieks ar vienu auto pa vienai reizei braucienā:
0-1599
1600-1999
2000-2999
3000-10 000
DĀMU ar visiem auto, izņemot dugotus.
PRO tikai dugotiem auto.
Kopā 6 ieskaites grupas cīņā par kausu.

Vai vajadzīga OPEN grupa, ja var iztikt ar BEZ IESKAITES grupu?

BEZ IESKAITES. Tiem, kas grib braukt vairāk, neierobežots dalības reižu skaits.


5. Kāda jēga aizliegt grupās 1600, 2000, 3000 šķiedras izstrādājumus un spoileru, difuzoru uzstādīšanu ārpus auto gabarītiem, ja tas nav tik ietekmējoš faktors, kā atļauja atvieglināt standarta auto izņemot no tā sēdekļus u.c. lietas, kā arī motora jaudas neierobežota palielināšana no standarta. Plus piekares sistēmas uzlabojumi.

Kas auto padara par "raķeti" grupā?

Lūdzu atbildiet ar variantu izvēli, tad sapratīsim kopā, ka pliki šķiedras detaļu uzstādījumi nav noteicoši apļa rezultātam, tas ir tikai simtdaļu jautājums līdzvērtīgiem auto.

a) Standarts ar šķiedras izstrādājumiem, spoileriem ārpus gabarītiem un difuzoriem.
b) Standarts ar pieļautiem virsbūves atvieglojumiem, dzinēja jaudas vai maiņas un ritošās daļas uzlabojumiem.
c) mazās grupas vieglāka, jaudīgākā auto pielaide cīnīties par pjedestālu lielākā grupā ar smagākiem standarta auto.
d) atvieglots, uzlabots sporta auto ar dugām.


Last edited by Labs on Wed Oct 18, 2017 11:42 am; edited 6 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Labs
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 40

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 1:54 pm    Post subject: Reply with quote

Timing wrote:
vulsons wrote:
O.K. par svariem sorry, vienkārši atcerējos ka pirmajā minišosejas gada otrajā posmā visus svēra.
Nedomāju ka tā šķiedra tik ļoti nobiedē, kā tas kas ir zem kapota. Motorā jau neielīdīsi kādas sadalenes, VEMS vadība, izplūde, ieplūde u.t.t.
Un kas ar šķiedras arkām, TA drīkst.


Ar šķiedras arkām tu domā arku uzlikas? Pēc pagājušā gada noteikumiem tas ir tāds strīdīgs jautājums - arkas ir atļauts mehāniski apstrādāt, bet tā definīcija pēc būtības īsti neietver papildu detaļu uzlikšanu


Tad, kā sanāk arkas var uztaisīt lielākas, izgriezt (mehāniska apstrāde), bet nevar nosegt ar plastmasas vai šķiedras uzlikām?

Vajag iekļaut šo punktu, kā atļautu!
Arkas drīkst palielināt un uzstādīt uzlikas!

Vai tas arī padarīs auto par raķeti? Beidzam ākstīties un pieņemam visiem mūsdienās atbilstošus noteikumus. Vakardien nebija šķiedras detaļas, kas var aizstāt oriğinālus, bet šodien tas ir iespējams un neredzu jēgu labot rūsējušu spārnu vai pārsegu, ja var uzstādīt kvalitatīvu šķiedras aizvietotāju.
Back to top
View user's profile Send private message
vulsons
Dalībnieks


Joined: 26 Feb 2014
Posts: 44

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 2:03 pm    Post subject: Reply with quote

Jā, es biju domājis arku uzlikas. Un kā ar tām tad paliek, TA izziet var bet sacensībās piedalīties nevar? Runājot par pilnīgu standartauto, domāju ka tas ir 2x nedrošāks un bīstamāks, nezin kad pārkarsīs bremzes, daudz nestabilāks utt
Back to top
View user's profile Send private message
JH
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 14

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 2:19 pm    Post subject: Reply with quote

a) stikla šķiedras haube, kāpēc tas ir tik ļoti nepieciešams, jo svara ieguvums ir tik minimāls, ka vienkāršāk ir izmest laukā krēslus un braukt, Vismaz Subaru oriģinālā haube ir tādā pašā svarā kā stiklašķiedra, un tāpēc mēs braucam ar standarta.

b) Stikla šķiedras aizmugurējais bagažnieka vāks, Uzliekot to jāsāk domāt kā uzstādīt spoileri, kam tas ir vajadzīgs. Jo hečbekam vai universālim to īsti nemaz izdarīt nevar, kāpēc apbižosim ģimeniskos auto?

c) Stikla šķiedras spārni priekšējie - viennozīmīgi atļaut, lielākajai daļai viņi jau ir.

d) Par stiklašķiedras detaļām kas atdalās no automašīnas un par to dalībniekam DSQ, a ko darīsim ja tāda detaļa kādam ienāks pa stiklu salonā esam domājuši!

d) Klašu sadalījums, esmu absolūti pret to ka OPEN klase tiek apdalīta un tai nav kopvērtējuma, jo tā pazudīs braucēji, klasē kura bija ja ne kuplākā tad otra kuplākā šajā sezonā!

e) PRO klase - sezonu vai divas tāda nav nepieciešama, es neesmu gatavs visu sezonu skrieties ar vienu vai divām automašīnām, ja tās būs 5 vai vairāk tad jā, bet tad arī vēlos lai pazūd roteri uz PRO klases braucieniem, kas savukārt nozīmē vienu - sacensības brīvdienās!


Last edited by JH on Tue Oct 17, 2017 2:46 pm; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
JH
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 14

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 2:28 pm    Post subject: Reply with quote

Turpināsim par stiklašķiedras raķetēm - kāds man lūdzu paskaidros, ja jau nekas pret šādām automašīnām nav pret, tad kāpēc šīs sezonas sākumā kāds no 3000 klases, precīzāk Jānis Pipars, ņaudēja par E.Turāna automašīnu ka redz tā esot ļoti ātra un viņa neatbilst tehniskajiem noteikumiem, jo tieši šīs ņaudēšanas dēļ organizators Stikla šķiedras detaļas aizliedza, dēļ kā visamaz divas automašīnas OPEN klasē vairs turpmākajā sezonas daļā nepiedalījās!
Back to top
View user's profile Send private message
JH
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 14

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

Un kā pēdējais - salīdzināt BMW 530 ar Honda Civic TypeR var tikai īpaši apdāvināts cilvēks!!!

Uz ātru roku atradu pašmasas
Honda civic TypeR 2001gads - 1170kg (200zs) standartā
BMW 328i E36 - 1320kg (193zs) Principā visiem stāv 3.0 motors kas attīsta jau (231zs)

No kā secinam ka svara jaudas attiecība ir:
Honda 5.85kg uz 1zs
BMW 328 6,84kg uz 1zs
BMW 330 5,71kg uz 1zs
Back to top
View user's profile Send private message
Timing
Organizators


Joined: 22 Apr 2014
Posts: 54

PostPosted: Tue Oct 17, 2017 2:52 pm    Post subject: Reply with quote

vulsons wrote:
Jā, es biju domājis arku uzlikas. Un kā ar tām tad paliek, TA izziet var bet sacensībās piedalīties nevar? Runājot par pilnīgu standartauto, domāju ka tas ir 2x nedrošāks un bīstamāks, nezin kad pārkarsīs bremzes, daudz nestabilāks utt


Arku uzlikas būs atļautas, par to uztraukumam nav pamata. Šobrīd jau nav runas par pilnīgiem standartauto - dzinēju uzlabojumi ir un paliks vistontaļ brīvi.

Par šķiedras detaļām apsvērums ir pavisam elementārs: līdz šim tās ir bijušas aizliegtas, tātad, ja cilvēks brauc ar noteikumiem atbilstošu auto, viņam šādu detaļu nav. Atļaujot tās uzstādīt, klašu līderiem neizbēgami nāktos iegādāties gan kapotu, gan bagāžnieku, jo tās nu ir divas detaļas kuru nomaiņa var atstāt arī praktisku ietekmi uz rezultātu. Saglabājot šo aizliegumu nevienam nebūs tās detaļas jāņem nost, viņas tāpat ir aizliegtas visos citos LV seriālos kur ar šādiem automobiļiem var piedalīties.

Par spārniem viss ok, tie būs atļauti arī nākamajā sezonā.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Minisoseja.lv Forum Index -> Par Minišoseju All times are GMT + 3 Hours
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 1 of 8

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group