Autologin
Aizmirsi paroli?
 FAQFAQ   MeklētMeklēt   DalībniekiDalībnieki   Lietotāju grupasLietotāju grupas    ReģistrētiesReģistrēties

Minišoseja 2018
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Minisoseja.lv Forum Index -> Par Minišoseju
View previous topic :: View next topic  
Autors Message
Labs
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 40

PostPosted: Thu Oct 26, 2017 12:42 am    Post subject: Reply with quote

JH wrote:
Labs wrote:
andis-x wrote:
Nelielas izmaiņas klašu ierobežojumos būtu vēlamas, citādi OPEN klasē jaudas (un vispārēju tehnikso uzlabojumu) starpība starp lēnākajiem un top galu bija nedaudz par daudz.
Otrkārt ko tieks šobrīdējie 3000 klases dalībnieki, kad tagad viņu grupā startēs krietni jaudīgāki auto kas iepriekš brauca OPEN klasē ?



Agri vai vēlu nonāksim pie tā, ka grupas būs jākārto, bet līdz tam jātiek skaidrībā kādiem auto jābrauc savā grupā pēc cm3 un kādiem Open.

Ir standarta auto ar maziem atļautiem atvieglojumiem.
Standarta auto ar maziem atļautiem atvieglojumiem un paceltu jaudu.
Standarta auto atvieglots max.
Standarta auto atvieglots max ar paceltu jaudu.
Auto atvieglots, speciāli sagatavots sportam, kurā ieliktas drošības dugas un spēcīgi pacelta jauda.

Vai šiem visiem ir jābrauc vienā grupā Open?
No drošības viedokļa par pjedestālu vienā grupā nevajadzētu cīnīties sporta dugotajiem auto ar standarta maksimāli atvieglotu un jaudas uzlabotu auto!

Kā būs to mums pašiem lemt!


Tev neapnīk malt vienu un to pašu, kā dugota mašīna spēj ietekmēt drošību?
Un tas ka būs 10 klases, tev tas dos kaut kādu gandarījumu ka biji 3 no 3 braucējiem?
Un kā Tu noteiksi kurai mašīnai ir pacelta jauda? Jaudas stendu vilksi uz trasi. Very Happy


Vai cīņa grupā ir interesanta, ja pretinieki, kā šosezon Tev būšu es ar 6.4 vai 6.3 kg/Zs?
Cik Tavam Subaru ir masas/jaudas attiecība?

Par drošību Tev jāatzīst, ka dugota ir izturīgāka pret nedugotu.
Plus dugota ir maksimāli atvieglota virsbūve pie maksimālās dzinēja jaudas, ja tā nav, tad auto vēl ir ko pilnveidot, lai sasniegtu maksimālo efektu.

Ja es iešu tik tālu, tad mans mērķis ir maksimāli atvieglots auto ar dugām un maksimāli jaudīgs dzinējs tajā, pieņemsim ar skaitli 3.0 kg/Zs vai mazāku, bet tās jau ir kosmiskas izmaksas.

Šobrīd es pat astē iesēsties Tev nevarēšu, ka nesanāk 5 apļos vēl maisīties pa trajektoriju!
Bet ko darīt Open grupa būs diezgan plaša, tāpēc grupu dalījumu vajadzētu pilnveidot!
_________________
❤JP BMW❤
6.4 kg/Zs
Back to top
View user's profile Send private message
Labs
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 40

PostPosted: Thu Oct 26, 2017 9:34 am    Post subject: Reply with quote

Ierosinājums.
26.10.17.
Punkts noteikumos, kas ļautu visiem dalībniekiem vienlīdzīgi cīnīties par pjedestālu.

Ierosinājums par grupu dalījumu, lai tajās mazinātu izteikti ātro auto nepārspējamību, bet tas ir jāliek klāt pie mana iepriekšējā ierosinājuma par grupu dalījumu.

Organizētājs patur savā uzraudzībā pārvietot ātrākos auto pēc apļa rezultātu laikiem no pamatgrupām uz grupu PRO arī tādus auto, kas ir savā uzbūves stadijā līdzvērtīgi dugotiem auto.
Tas mazinātu pārspēku pamata grupās, ļaujot dalībniekiem izaugt līdz PRO grupai un ātrākajiem braucējiem radītu vienlīdzīgas iespējas cīnīties par pjedestālu starp spēcīgiem, ātriem braucējiem.
Tikai loğiski būtu, ka šajā grupā visiem auto ar laiku tiktu uzstādītas dugas.
Pie šāda salikuma arī tie sagatavotie sporta auto no citām auto disciplīnām, kas pieteiktu dalību Minišosejas seriālā varētu izvēlēties uz posmu pieteikties pamatgrupā, bet, ja viņu uzrādītais rezultāts krasi pārsniegtu grupas rezultātu, tad viņus automātiski pārcelt uz PRO grupu.
Tā tiktu mazināts pārspēks pamatgrupās un jaudīgiem, ātriem braucējiem interesantāka cīņa par savu kausu.

Atsevišķos gadījumos, kad grūti organizatoram izlemt pārcelt konkrēto auto ar dalībnieku uz PRO grupu vai nē, varētu lūgt konkrētās grupas dalībnieku balsojumu par pārcelšanu vai nē.

Jānis Hāns, visu cieņu, bet pirms sāc bļaut padomā, izlasi, ka šis ir tikai publisks ierosinājums, kā varētu panākt vienlīdzīgākas, interesantākas cīņas par kausiem sezonas kopvērtējumā.
Jo visu kopā izšķir auto sagatavotība un braucējs, tīra jauda vai auto svars nav jānosaka, bet uzstādītais apļa laiks grupā varētu būt katalizators, kas ļautu visiem cīnīties uz vienlīdzīgiem ātruma noteikumiem.
_________________
❤JP BMW❤
6.4 kg/Zs
Back to top
View user's profile Send private message
mozgis



Joined: 19 Aug 2015
Posts: 3

PostPosted: Thu Oct 26, 2017 10:29 am    Post subject: Reply with quote

Piekrītu, ka stikla šķiedra neko daudz nedod, bet, ja, Labais, šādi noteikumi tiks pieņemti, tad kur problēma samainīt detaļas atpakaļ uz standarta un par to vēl nopelnīt naudu. Ja gribas braukt Open ar konkurētspējīgu rezultātu, tad ir jāpaskrūvē.
Visos laikos tā ir bijis, ka tas, kam ir vairāk benzīns asinīs, vairāk velta laika un uzmanības savam braucamajam, pat vienlīdzīgajā folkreisā (un padomju laikos un dzintara volgā un visur citur) katrs auto ir pilnīgi savādāks un vienam ir priekšrocība tāda, otram savādāka. Organizatoriem pareiza ir doma piesaistīt jaunus dalībniekus, ne jau visi pirmo reizi pavilksies un turpinās, bet tie kas pavilksies un pavilksies pa īstam, tāpat sāks kaut ko uzlabot, sāks mainīt standarta bremžu klučus un tā tālāk.
Tie, kas visu laiku ir neapmierināti, ka nav jau standarts, tiem vienmēr atradīsies kādi iemesli, lai nebrauktu.
Back to top
View user's profile Send private message
Labs
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 40

PostPosted: Thu Oct 26, 2017 10:58 am    Post subject: Reply with quote

mozgis wrote:
Piekrītu, ka stikla šķiedra neko daudz nedod, bet, ja, Labais, šādi noteikumi tiks pieņemti, tad kur problēma samainīt detaļas atpakaļ uz standarta un par to vēl nopelnīt naudu. Ja gribas braukt Open ar konkurētspējīgu rezultātu, tad ir jāpaskrūvē.
Visos laikos tā ir bijis, ka tas, kam ir vairāk benzīns asinīs, vairāk velta laika un uzmanības savam braucamajam, pat vienlīdzīgajā folkreisā (un padomju laikos un dzintara volgā un visur citur) katrs auto ir pilnīgi savādāks un vienam ir priekšrocība tāda, otram savādāka. Organizatoriem pareiza ir doma piesaistīt jaunus dalībniekus, ne jau visi pirmo reizi pavilksies un turpinās, bet tie kas pavilksies un pavilksies pa īstam, tāpat sāks kaut ko uzlabot, sāks mainīt standarta bremžu klučus un tā tālāk.
Tie, kas visu laiku ir neapmierināti, ka nav jau standarts, tiem vienmēr atradīsies kādi iemesli, lai nebrauktu.


Mozgis un visi pārējie beidziet koncentrēties uz mani personīgi, jo es domāju un rakstu ierosinājumus par tēmu.
Kāda kuram daļa par manu šķiedras kapotu!
Nelikšu vai likšu kāda starpība, tā būs tikai mana personīgā izvēle.
Šobrīd ar tādu auto, kā man sagatavots varēšu braukt ieskaitē grupā Open, protams varu mainīt kapotu un braukt grupā 3000, bet tas viss varētu izpalikt, ja organizators nebūtu savam vienīgajam šāda veida seriālam tik principiāls.
Galu galā tā jau ir, kas tās par sacīkstēm, kur brauc pārsvarā standarta auto, vienkārši Minišosejas seriāls - treniņš, kurā vienkārši pakaifot no braukšanas trasē vai patrenēties, sagatavot auto īstām autošosejas sacensībām.

Pie visa šā man organizators vaicā ierosinājumus un man tādi ir, ja kādam sakrīt domas, tad ir jāvienojas par tiem, lai visiem būtu interesantāk braukt trasē.

Mans ierosinājums atļaut visus pilnveidojumus tehniskajos noteikumos, kas neietekmē drošības jautājumus.
Lai nevienam nav jāņemas drīkst to šķiedras kapotu vai nedrīkst.

Ja grupās dalībnieki būs līdzvērtīgi pēc apļa laika ātruma un katrs brauciena sesijā ar vienu dalības numuru varēs izbraukt vienādu reižu skaitu, tad arī parādīsies jauni dalībnieki.
Tālāk visu noteiktu benzīna piejaukums asinīs.
_________________
❤JP BMW❤
6.4 kg/Zs
Back to top
View user's profile Send private message
riebeklis
Dalībnieks


Joined: 19 Oct 2017
Posts: 3

PostPosted: Fri Oct 27, 2017 11:30 pm    Post subject: Reply with quote

https://www.youtube.com/watch?v=smwCI0B8jJw

https://www.youtube.com/watch?v=BcJVneFvctU

Manuprat šeit var redzēt pareizo virzienu uz kurieni nepieciešams augti. Action, šovs, skatītāji, sponsori.
Back to top
View user's profile Send private message
kristaps_



Joined: 16 Apr 2014
Posts: 23
Location: Rīga

PostPosted: Sat Oct 28, 2017 10:42 am    Post subject: Reply with quote

JH wrote:
Un kā pēdējais - salīdzināt BMW 530 ar Honda Civic TypeR var tikai īpaši apdāvināts cilvēks!!!

Uz ātru roku atradu pašmasas
Honda civic TypeR 2001gads - 1170kg (200zs) standartā
BMW 328i E36 - 1320kg (193zs) Principā visiem stāv 3.0 motors kas attīsta jau (231zs)

No kā secinam ka svara jaudas attiecība ir:
Honda 5.85kg uz 1zs
BMW 328 6,84kg uz 1zs
BMW 330 5,71kg uz 1zs


Domu nemaina, bet 2001. gada Taiperam pašmasa ir 1246 kg Wink

Par klašu sadlījumu iebildumu nav.
_________________
www.hondaclub.lv

Honda Civic Type R
Honda Prelude 3rd gen JDM H22A LSD E85


Last edited by kristaps_ on Sat Oct 28, 2017 11:11 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Labs
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 40

PostPosted: Sat Oct 28, 2017 11:09 am    Post subject: Reply with quote

riebeklis wrote:

Manuprat šeit var redzēt pareizo virzienu uz kurieni nepieciešams augti. Action, šovs, skatītāji, sponsori.


Noskatījos video un pretī Tavai ziņai arī video:
https://youtu.be/EEZoChH2GSw
https://youtu.be/Xy-gHy0P824
https://youtu.be/WJX41Zbs7FI

Man personīgi video par Minišoseju patīk labāk, tāpēc uzraksti ierosinājumus, lai varam padiskutēt.
_________________
❤JP BMW❤
6.4 kg/Zs
Back to top
View user's profile Send private message
Labs
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 40

PostPosted: Sat Oct 28, 2017 11:27 am    Post subject: Reply with quote

kristaps_ wrote:
JH wrote:
Un kā pēdējais - salīdzināt BMW 530 ar Honda Civic TypeR var tikai īpaši apdāvināts cilvēks!!!

Uz ātru roku atradu pašmasas
Honda civic TypeR 2001gads - 1170kg (200zs) standartā
BMW 328i E36 - 1320kg (193zs) Principā visiem stāv 3.0 motors kas attīsta jau (231zs)

No kā secinam ka svara jaudas attiecība ir:
Honda 5.85kg uz 1zs
BMW 328 6,84kg uz 1zs
BMW 330 5,71kg uz 1zs


Domu nemaina, bet 2001. gada Taiperam pašmasa ir 1246 kg Wink


Kāda, tad ir doma?
Uzraksti cik Tavai Hondai ir patiesais svara/jaudas cipars?
Protams, ja esi nosvēries kopā ar to un jaudu samērījis uz stenda.

Svara/jaudas cipars ir galvenais pēc, kura var saprast, ko tas auto var parādīt, bet grupās, lai būtu līdzvērtīgāka cīņa jāļauj braukt pēc cm3 un tos, kas uzstāda stipri ātrāku apļa laiku ar vai bez balsošanas, vai dalībnieks zinot savu mērķi pats piesakās grupā PRO, kurā cīnās par posmu un kopvērtējumu visi ātrākie.
Šī ideja ir realizējama un visiem būtu interesantāka braukšana.
Domāju, ka tas vairotu interesi par dalību Minišosejas seriālā ar standarta auto, jo tie, kas būtu samācījušies braukt un uzlabojuši savus auto cīnītos ar stiprākajiem!
_________________
❤JP BMW❤
6.4 kg/Zs
Back to top
View user's profile Send private message
kristaps_



Joined: 16 Apr 2014
Posts: 23
Location: Rīga

PostPosted: Sat Oct 28, 2017 12:02 pm    Post subject: Reply with quote

Labs wrote:
kristaps_ wrote:
JH wrote:
Un kā pēdējais - salīdzināt BMW 530 ar Honda Civic TypeR var tikai īpaši apdāvināts cilvēks!!!

Uz ātru roku atradu pašmasas
Honda civic TypeR 2001gads - 1170kg (200zs) standartā
BMW 328i E36 - 1320kg (193zs) Principā visiem stāv 3.0 motors kas attīsta jau (231zs)

No kā secinam ka svara jaudas attiecība ir:
Honda 5.85kg uz 1zs
BMW 328 6,84kg uz 1zs
BMW 330 5,71kg uz 1zs


Domu nemaina, bet 2001. gada Taiperam pašmasa ir 1246 kg Wink


Kāda, tad ir doma?
Uzraksti cik Tavai Hondai ir patiesais svara/jaudas cipars?
Protams, ja esi nosvēries kopā ar to un jaudu samērījis uz stenda.



Neesam svēruši.
_________________
www.hondaclub.lv

Honda Civic Type R
Honda Prelude 3rd gen JDM H22A LSD E85
Back to top
View user's profile Send private message
Labs
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 40

PostPosted: Sat Oct 28, 2017 1:33 pm    Post subject: Reply with quote

Domu nemaina, bet 2001. gada Taiperam pašmasa ir 1246 kg Wink[/quote]

Kāda, tad ir doma?
Uzraksti cik Tavai Hondai ir patiesais svara/jaudas cipars?
Protams, ja esi nosvēries kopā ar to un jaudu samērījis uz stenda.

[/quote]

Neesam svēruši.[/quote]

Standarts jau droši, ka nav, ja jau brauc ar E85!
Pie kādiem kritērijiem izvēlas auto saregulēt uz E85 benzīnu?
Interesanti būtu salīdzināt pēc koeficienta, bet Tavā gadījumā tas ir noslēpums vai kas...?

Runājot par tēmu. Vai ir nepieciešama iespēja mazam dzinējam startēt pie lielākiem?
Kāpēc lielāki dzinēji nevar startēt pie mazākiem?
_________________
❤JP BMW❤
6.4 kg/Zs
Back to top
View user's profile Send private message
JH
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 14

PostPosted: Sat Oct 28, 2017 10:43 pm    Post subject: Reply with quote

Labs wrote:
kristaps_ wrote:
JH wrote:
Un kā pēdējais - salīdzināt BMW 530 ar Honda Civic TypeR var tikai īpaši apdāvināts cilvēks!!!

Uz ātru roku atradu pašmasas
Honda civic TypeR 2001gads - 1170kg (200zs) standartā
BMW 328i E36 - 1320kg (193zs) Principā visiem stāv 3.0 motors kas attīsta jau (231zs)

No kā secinam ka svara jaudas attiecība ir:
Honda 5.85kg uz 1zs
BMW 328 6,84kg uz 1zs
BMW 330 5,71kg uz 1zs


Domu nemaina, bet 2001. gada Taiperam pašmasa ir 1246 kg Wink


Kāda, tad ir doma?
Uzraksti cik Tavai Hondai ir patiesais svara/jaudas cipars?
Protams, ja esi nosvēries kopā ar to un jaudu samērījis uz stenda.

Svara/jaudas cipars ir galvenais pēc, kura var saprast, ko tas auto var parādīt, bet grupās, lai būtu līdzvērtīgāka cīņa jāļauj braukt pēc cm3 un tos, kas uzstāda stipri ātrāku apļa laiku ar vai bez balsošanas, vai dalībnieks zinot savu mērķi pats piesakās grupā PRO, kurā cīnās par posmu un kopvērtējumu visi ātrākie.
Šī ideja ir realizējama un visiem būtu interesantāka braukšana.
Domāju, ka tas vairotu interesi par dalību Minišosejas seriālā ar standarta auto, jo tie, kas būtu samācījušies braukt un uzlabojuši savus auto cīnītos ar stiprākajiem!


Kristap Tu šosezon biji savā klasē ātrākais, a nu ka marš uz PRO klasi, varēsim skrieties...
M. Pakalns arī tāds pats, lai nāk uz PRO klasi, un tad jau arī A.Čatu ar tur pat, šis ar ātrs, lai jau jefiņam vieglāks ceļš pretī pjedestālam.
I... ts Tu esi Pipar.


Last edited by JH on Sat Oct 28, 2017 11:58 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
JH
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 14

PostPosted: Sat Oct 28, 2017 10:44 pm    Post subject: Reply with quote

kristaps_ wrote:
Labs wrote:
kristaps_ wrote:
JH wrote:
Un kā pēdējais - salīdzināt BMW 530 ar Honda Civic TypeR var tikai īpaši apdāvināts cilvēks!!!

Uz ātru roku atradu pašmasas
Honda civic TypeR 2001gads - 1170kg (200zs) standartā
BMW 328i E36 - 1320kg (193zs) Principā visiem stāv 3.0 motors kas attīsta jau (231zs)

No kā secinam ka svara jaudas attiecība ir:
Honda 5.85kg uz 1zs
BMW 328 6,84kg uz 1zs
BMW 330 5,71kg uz 1zs


Domu nemaina, bet 2001. gada Taiperam pašmasa ir 1246 kg Wink


Kāda, tad ir doma?
Uzraksti cik Tavai Hondai ir patiesais svara/jaudas cipars?
Protams, ja esi nosvēries kopā ar to un jaudu samērījis uz stenda.



Neesam svēruši.


Ej nosver, ja nebūs kā Piparam, tad marš uz PRO klasi... Driving
Back to top
View user's profile Send private message
Labs
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 40

PostPosted: Sun Oct 29, 2017 10:52 am    Post subject: Reply with quote

JH wrote:
Labs wrote:
kristaps_ wrote:
JH wrote:
Un kā pēdējais - salīdzināt BMW 530 ar Honda Civic TypeR var tikai īpaši apdāvināts cilvēks!!!

Uz ātru roku atradu pašmasas
Honda civic TypeR 2001gads - 1170kg (200zs) standartā
BMW 328i E36 - 1320kg (193zs) Principā visiem stāv 3.0 motors kas attīsta jau (231zs)

No kā secinam ka svara jaudas attiecība ir:
Honda 5.85kg uz 1zs
BMW 328 6,84kg uz 1zs
BMW 330 5,71kg uz 1zs


Domu nemaina, bet 2001. gada Taiperam pašmasa ir 1246 kg Wink


Kāda, tad ir doma?
Uzraksti cik Tavai Hondai ir patiesais svara/jaudas cipars?
Protams, ja esi nosvēries kopā ar to un jaudu samērījis uz stenda.

Svara/jaudas cipars ir galvenais pēc, kura var saprast, ko tas auto var parādīt, bet grupās, lai būtu līdzvērtīgāka cīņa jāļauj braukt pēc cm3 un tos, kas uzstāda stipri ātrāku apļa laiku ar vai bez balsošanas, vai dalībnieks zinot savu mērķi pats piesakās grupā PRO, kurā cīnās par posmu un kopvērtējumu visi ātrākie.
Šī ideja ir realizējama un visiem būtu interesantāka braukšana.
Domāju, ka tas vairotu interesi par dalību Minišosejas seriālā ar standarta auto, jo tie, kas būtu samācījušies braukt un uzlabojuši savus auto cīnītos ar stiprākajiem!


Kristap Tu šosezon biji savā klasē ātrākais, a nu ka marš uz PRO klasi, varēsim skrieties...
M. Pakalns arī tāds pats, lai nāk uz PRO klasi, un tad jau arī A.Čatu ar tur pat, šis ar ātrs, lai jau jefiņam vieglāks ceļš pretī pjedestālam.
I... ts Tu esi Pipar.


Jānis Hāns, lai Tev vairākkārt tiek atdots tas, ko vēli man!

Paldies, Tev, jo esi aktīvākais manu iniciatīvu apspriedējs, žēl tikai, ka pašam nav neviena iniciatīva vai ierosinājums.

Pirmkārt tāda grupa PRO nemaz nav un droši vien, ka nekad arī nebūs, tā kā neredzu iemeslu Tavam satraukumam, jo grupā OPEN man pat teorētiski nav iespējams apdraudēt Tavu čempiona vietu.
Tu tā iekarsti par savu grupu, kurā piedalies, ka vispār neko sakarīgu nevari uzrakstīt, lai grupā OPEN ienāk braucēji, kas var parādīt spēcīgāko sniegumu un uzvar stiprākais!

Lūdzu, beidz ciklēties uz mani un manu sniegumu, jo es neesmu konkurents Tavam sniegumam, man pat nav iespējams pabraukt astē Tavam Subaru, jo nav ne pieredze, ne arī tik jaudīga mašīna.
Cik redzu, tad arī Tu neesi draudzīgs, lai no Tevis varētu kaut ko mācīties. Satraukums gan no Tevis nāk, varbūt jūti, ka Minišosejas seriālā esi izsmēlis sevi, bet tas čempiona tituls tāds nesaskatāms vien ir un lielajā autošosejā Tavs Subaru neder, jo neatbilst vajadzīgajam standartam.
Vai Tev dūša par švaku braukt pa īstam?
Patīk iesācēju seriāla čempiona uzvarētāja tituls!
Apsveicu Tevi un novēlu, lai labi ripo!

Atvainojos, ka nerunāju par tēmu, bet ne es viens te tāds.
_________________
❤JP BMW❤
6.4 kg/Zs
Back to top
View user's profile Send private message
JH
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 14

PostPosted: Sun Oct 29, 2017 1:03 pm    Post subject: Reply with quote

Pret Tevi tiešām neesmu draudzīgs, jo Tu vienīgais ko proti ir klabināt pirkstus pa klaviatūru, kad bijām vienā telpā, tad sēdēji stūrī un pat klāt nepienāci.... Lai gan tobrīd viss tika apspriests un arī argumenti kāpēc nevajag stiklašķiedras detaļas...

Tev ir tikai viena taisnība, tavējā... Tu esi vienīgais kurš apvaino organizatoru neizdarībā, nekompetencē utt, lai gan Tu neesi braucis nevienā citā seriālā izņemot tos kurus organizē brāļi Kalves... Pašam kauns par to nav? Un tad Tu vēl čīksti kā vecene ka ar Tevi neviens negrib runāt... Un uz taviem komentāriem organizators neatbild....

Vai neesi paskatījies komentāros kur principā visus viss apmierina, tikai Tu esi tāds kuram viss ir slikti....

Un skaudība nav labākā cilvēka īpašība, tas parTevi...
Back to top
View user's profile Send private message
vulsons
Dalībnieks


Joined: 26 Feb 2014
Posts: 44

PostPosted: Sun Oct 29, 2017 1:57 pm    Post subject: Reply with quote

Precīzi patekts JH, tikai Piparam to nesaprast.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Minisoseja.lv Forum Index -> Par Minišoseju All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 6 of 8

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group