Autologin
Aizmirsi paroli?
 FAQFAQ   MeklētMeklēt   DalībniekiDalībnieki   Lietotāju grupasLietotāju grupas    ReģistrētiesReģistrēties

Minišoseja 2018
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Minisoseja.lv Forum Index -> Par Minišoseju
View previous topic :: View next topic  
Autors Message
Labs
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 40

PostPosted: Sun Oct 29, 2017 3:06 pm    Post subject: Reply with quote

JH wrote:
Pret Tevi tiešām neesmu draudzīgs, jo Tu vienīgais ko proti ir klabināt pirkstus pa klaviatūru, kad bijām vienā telpā, tad sēdēji stūrī un pat klāt nepienāci.... Lai gan tobrīd viss tika apspriests un arī argumenti kāpēc nevajag stiklašķiedras detaļas...

Tev ir tikai viena taisnība, tavējā... Tu esi vienīgais kurš apvaino organizatoru neizdarībā, nekompetencē utt, lai gan Tu neesi braucis nevienā citā seriālā izņemot tos kurus organizē brāļi Kalves... Pašam kauns par to nav? Un tad Tu vēl čīksti kā vecene ka ar Tevi neviens negrib runāt... Un uz taviem komentāriem organizators neatbild....

Vai neesi paskatījies komentāros kur principā visus viss apmierina, tikai Tu esi tāds kuram viss ir slikti....

Un skaudība nav labākā cilvēka īpašība, tas parTevi...


Paldies par skaidri uzrakstītiem vārdiem.
Man nav problēmu runāt, kā ar tiem, kas ir negatīvi, tā arī ar tiem, kas ir pozitīvi.
Ja turpinājāt apspriest šķiedras detaļu lietderīgumu un pielaidi grupās, tad zinot to, ka man tas ir aktuāli varējāt paaicināt iesaistīties diskusijā, bet diemžēl Jums mans viedoklis nebija vajadzīgs.

Runājot par taisnību nepiekrītu, ka šoreiz tā ir tikai mana un vienīgā.
Esmu izteicis savu domu IEROSINĀJUMA veidā un izlicis to apspriešanai šeit forumā, atbildot uz organizatora aicinājumu.

Tas cik daudz kritizē mani ir redzams, ka pašam viss tuvākais laužas uz āru.
Lai Tev un Taviem līdzdomātājiem viss, ko vēlat man vairākkārt atgriežas atpakaļ.

Apgalvojums, ka nomelnoju brāļus Kalves ir nevietā, jo cienu viņu darbus un novērtēju to, ko viņi ir paveikuši!
Ja izsaku savas domas un ierosinājumus, tad tikai, tāpēc ka tāds bija aicinājums arī apbalvošanas pasākumā tika noteikts, ka pārējo forumā apspriežam.

Tagad viss ir vairāk izkristalizējies. Minišosejas seriāls ir brāļu Kalves pasākums, kam līdzīgu nav, viņi var darīt, kā grib un tā ir viņu lieta.

Vai drīkst, vai nedrīkst runāt par to, kas ir svarīgs man, kā dalībniekam?
Atklāts jautājums...
Kāpēc neatbild uz jautājumiem, tāpēc ka viss jau sen ir izlemts un viss šeit ir tikai formalitāte.

Vienmēr esmu uzskatījis un arī uzskatu, ka rakstītais ir daudz nozīmīgāks par mutiski teikto, jo rakstīto var pārlasīt un vajadzības pēc pielabot, bet teikto diemžēl katreiz var pateikt citādi un pēc tam uzrakstot vēl var būt arī domstarpību kļūdas, kas pilnīgi nesakrīt ar norunāto.
Arī Minišosejas seriāla gadījumā šāda pieredze man jau ir un tas nav nekas slikts, jo svarīgi, lai visi noteikumi ir skaidri saprotami, visiem vienlīdzīgi. Protams vēl svarīgi, lai organizators nodrošina visu noteikumu vienlīdzīgu izpildi pret visiem vienādi.
Tāpēc vajag visu noteikumu un darbību caurspīdīgumu.

Esmu gatavs uz jebkuru sarunu un vienmēr laipni, jo tikai sarunu veidā ir iespējamas izmaiņas.
Mana taisnība ir ar mani, bet sarunu veidā ir iespējams vienoties un tā var tapt visiem kopīgi noteikumi, kas atbilstu šodienas iespējām.

Nobeidzot Minišosejas seriāls ir savs kauss, kurā piedalās dalībnieki, kas visi kopīgi varētu izlemt, ko vajag un ko nevajag, lai braukšana būtu interesantāka.

Ja nepatīk mans teiktais, tad to var ignorēt, bet priekškam savu žulti izgāzt par to, ka runāju.

Lūdzu cieniet sevi un apkārtējos, lai kāda katram sava taisnība.
_________________
❤JP BMW❤
6.4 kg/Zs
Back to top
View user's profile Send private message
Labs
Dalībnieks


Joined: 17 Oct 2017
Posts: 40

PostPosted: Sun Oct 29, 2017 3:20 pm    Post subject: Reply with quote

vulsons wrote:
Precīzi patekts JH, tikai Piparam to nesaprast.


Vilnis Vuļs, ja nekļūdos, vai Tu esi tas, kas visu saprot un visus var pamācīt?
Visas sezonas esi braucis Minišosejas seriālā!
Apsveicu!
Kādas priviliģējošas tiesības, Tev, spriest, ko Pipars vai kāds cits sapratīs vai nesapratīs?

Vienu gadu starp Jums vienā pulciņā esmu sapratis, ka īsti Latvijas iedzīvotāji šeit ir!
Godīgi man patīk būt starp Jums!

Visiem novēlu stipru veselību, dzīvi mīlestībā, Dieviņa aizsardzību un veiksmi.❤❤❤❤❤
_________________
❤JP BMW❤
6.4 kg/Zs
Back to top
View user's profile Send private message
hoonigan



Joined: 30 Oct 2017
Posts: 1
Location: Riga

PostPosted: Mon Oct 30, 2017 1:11 pm    Post subject: Reply with quote

Man ir 1.6 turbo motors, virsbūves paneļi no karbona-kevlāra, viss ir dārgs.
Gribu savu klasi! Pieredze autosportā milzīga. #e364life
Back to top
View user's profile Send private message
kristaps_



Joined: 16 Apr 2014
Posts: 23
Location: Rīga

PostPosted: Mon Oct 30, 2017 7:22 pm    Post subject: Reply with quote

Labs wrote:
Domu nemaina, bet 2001. gada Taiperam pašmasa ir 1246 kg Wink


Kāda, tad ir doma?
Uzraksti cik Tavai Hondai ir patiesais svara/jaudas cipars?
Protams, ja esi nosvēries kopā ar to un jaudu samērījis uz stenda.

[/quote]

Neesam svēruši.[/quote]

Standarts jau droši, ka nav, ja jau brauc ar E85!
Pie kādiem kritērijiem izvēlas auto saregulēt uz E85 benzīnu?
Interesanti būtu salīdzināt pēc koeficienta, bet Tavā gadījumā tas ir noslēpums vai kas...?

Runājot par tēmu. Vai ir nepieciešama iespēja mazam dzinējam startēt pie lielākiem?
Kāpēc lielāki dzinēji nevar startēt pie mazākiem?[/quote]

Dzinējs ir standarta Wink
_________________
www.hondaclub.lv

Honda Civic Type R
Honda Prelude 3rd gen JDM H22A LSD E85
Back to top
View user's profile Send private message
MJ



Joined: 04 Dec 2017
Posts: 2

PostPosted: Mon Dec 04, 2017 4:58 pm    Post subject: Reply with quote

Man jau liekas, ka daži te pārvērtē to svara atšķirības nozīmi.

Man ir praktisks piedāvājums orgiem: Ja ir iespējams, ārā laist, ne tikai pēc piedziņas klases, bet arī puslīdz pēc ātruma trasē. Bieži sanāk jau tā mazajā skaitā apļos laist garām stipri ātrāku vai apdzīt stipri lēnāku braucēju. Ja šo varētu sakārtot, domāju, nebūtu piespamotas septiņas lapas.
Back to top
View user's profile Send private message
Misanthrop
Guest





PostPosted: Mon Jan 29, 2018 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

Sveiks, kungi!

Kād būs reglaments uz šo sezonu?
Back to top
Kalve
Organizators


Joined: 06 Mar 2006
Posts: 347
Location: Rīga

PostPosted: Mon Feb 05, 2018 10:03 am    Post subject: Reply with quote

Misanthrop wrote:
Sveiks, kungi!

Kād būs reglaments uz šo sezonu?


Sveiks!

Drīz, top jau.
_________________
KALVE MOTORSPORTS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Church



Joined: 18 Jul 2017
Posts: 4

PostPosted: Wed Mar 21, 2018 12:32 am    Post subject: Reply with quote

Piedalos/piedalīšos tikai treniņos, tāpēc manu viedokli var droši nelasīt/ignorēt Smile

Cik saprotu, pamatstrīdi bīdījās ap 3 punktiem:
1) dažādu uzlabojumu subjektīvā pieņemamība (stiklašķiedra/aero un draugi)
2) "demokrātiskuma" saglabāšana (stock vāģi)
3) pareizāka klašu definēšana konkurētspējas saglabāšanai (uber yaris u.c. zvēri)

Imho stiklašķiedras detaļu/vieglāku stiklu/viegla sporta akumulātora/rezerves riteņa nišas modifikācija/sēdekļu/apšuvuma/audio/kondiķa u.c. aprīkojumu ķidāšanu utml. varētu vienkāršāk atļaut vispārīgi tiktāl, lai "a/m ir TA legāla", bet apskatīt kā "svara pazemināšana". Neskatoties, kā tas panākts detalizēti, pietiek zināt, par cik tieši pazemināts svars (kaut vai ar banālu svēršanu). Var apdomāt/nolemt, par cik % pazemināts svars vs stock, vai par cik ###kg pazemināts svars vs stock bīda uz "klasi augstāk", un ar to varētu tēmu aizvērt.
- būs pretarguments tiem, kas negribēs sacīkstēties ar "stiklašķiedras raķetēm" (kam būs jākonkurē ar spēcīgākiem nākošajā klasē)
- būs atvienkāršots uzlabojumu vērtējums/tehniskā pārbaude
- modificētajām svara uzlabojuma ziņā (t.sk. ar stiklašķiedras detaļām) būs vieglāk ar to atļauju/dalību, nevajadzēs neko demontēt vai nebūs jāpāriet "pārāk" jaudīgā/spēcīgā klasē, būs tuvāki pēc spējām pretinieki

Redzot, cik ļoti vieglsvara bezmotori sagatavoti sportam ir konkurētspējīgi pat pret it kā daudz jaudīgākām klasēm, un ņemot vērā, ka pašreizējos klases ietvaros var būt dažādas veiktspējas modeļi, daudz vairāk/vai mazāk piemēroti trases veikumam pat 100% stock, nezinu, vai esošās klases ir gana "pareizas".
- tas pats svars & kubatūra. Vai pareizāk nebūtu jaudas/svara attiecība? Imho BMW 520 vs Type R civiku būtu jādala drusku savādāk, kā ir Smile. Izskatot pēc jaudas/svara attiecības labi integrētos arī svara pazemināšana. Iespējams šo attiecību papildinātu pievelkot aiz ausīm arī riepu platumu. Naiva cerība, ka jauda/svars/riepas varētu objektīvāk sadalīt auto pēc konkurētspējas, t.sk. ja stockā tas ir ģimenes auto vs sporta kupeju. Attiecīgi kaut kas līdzīgs lotus 7 negadītos īsti kopā ar līdzīgas kubatūras ģimenes vedēju, pat ja ir NA 1600 Smile. Pievelkot jaudu, varētu atvienkāršot arī jaudas uzlabojumu modifikāciju legalizēšanu, piem. dzinēju swapus/E85/aftermarket ieplūdes&izplūdes modifikācijas/ECU tunes. Te gan stipri apgrūtināta tehniskā pārbaude, un daudzkam sanāktu "ticēt uz vārda" :(

Dažos autosporta veidos konkurences palielināšanai līderiem iepriekšējos posmos dažreiz piemēro handikapu, piem. - ar papildus svaru. Ņemot vērā "starplikas" svarīgumu, kā jums liktos, vai kam tādam būtu jēga? Vai pašiem līderiem tas būtu pieņemami-interesanti, jo imho paaugstinātos konkurētspēja klases ietvaros? Es to redzu apmēram šādējādi: realizācijas vienkāršībai "handikapu" realizēt nevis ar papildus svaru, bet ar papildus sekundēm pie apļa laikiem. Par cik tieši? - zināmos limitos/maksimālā summā, lai tiešām daudz labākiem vadītājiem netiek nogriezts "pa daudz"; - izejot no iepriekšējo gadu/posmu rezultātu analīzes, par cik "vidusaritmētiski" atšķīrās līderu rezultāti no sekotājiem & paņemt kādus 25%-50%-75% no šīs laika deltas; - lai būtu mazāk aizskaroši līderiem, handikapa sekundes minēt klāt īstajiem laikiem.
Back to top
View user's profile Send private message
Kalve
Organizators


Joined: 06 Mar 2006
Posts: 347
Location: Rīga

PostPosted: Wed Mar 21, 2018 10:08 am    Post subject: Reply with quote

Ir publicēti 2018.gada sezonas dokumenti, iesaku visiem izlasīt http://www.auto24.lv/minisoseja/?p=docs Driving
_________________
KALVE MOTORSPORTS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Andzey



Joined: 21 Mar 2018
Posts: 3

PostPosted: Wed Mar 21, 2018 2:09 pm    Post subject: Reply with quote

Labdien!

Vēlos jautāt par "track days"iespējām šī pasākuma ietvaros. Vai neatkarīgi no ieskaites un sacensībām svētdienas braucēji varēs samaksāt par transponderi un trases pieskatīšanu un izbraukt pa trasi?

Nolikumā ir minēta norises vieta Biķernieki, bet nav ne pusvārda par trases garumu, tāpēc jautāšu te - tas būs moto aplis, auto aplis, pirms tiltiņa pa labi uz tribīnēm, kartinga trase, vai cita konfigurācija?
Back to top
View user's profile Send private message
Kalve
Organizators


Joined: 06 Mar 2006
Posts: 347
Location: Rīga

PostPosted: Wed Mar 21, 2018 2:34 pm    Post subject: Reply with quote

Andzey wrote:
Labdien!

Vēlos jautāt par "track days"iespējām šī pasākuma ietvaros. Vai neatkarīgi no ieskaites un sacensībām svētdienas braucēji varēs samaksāt par transponderi un trases pieskatīšanu un izbraukt pa trasi?

Nolikumā ir minēta norises vieta Biķernieki, bet nav ne pusvārda par trases garumu, tāpēc jautāšu te - tas būs moto aplis, auto aplis, pirms tiltiņa pa labi uz tribīnēm, kartinga trase, vai cita konfigurācija?


Sveiks!

Minišosejā tiek brauktas auto un moto trases, lielās konfigurācijas.

Pasākumā laipni gaidīti svētdienas braucēji.
_________________
KALVE MOTORSPORTS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Andzey



Joined: 21 Mar 2018
Posts: 3

PostPosted: Wed Mar 21, 2018 2:48 pm    Post subject: Reply with quote

Kalve wrote:
Pasākumā laipni gaidīti svētdienas braucēji.


Teh nolikumā acīmredzot ir definēti noteikumi sacensību dalībniekiem. Kādas ir minimālās prasības vienkārši pabraukāties gribētājiem - ķiveri, cimdus, tušilku vajag?, OEM 3-punktu siksnas iet cauri?

Piedodiet par stulbu nezinātāja jautājumu - kā ir ar atbildības sadali un kontroli trasē, ņemot vērā, ka trasē iespējams kontakts?
Back to top
View user's profile Send private message
Kalve
Organizators


Joined: 06 Mar 2006
Posts: 347
Location: Rīga

PostPosted: Wed Mar 21, 2018 3:12 pm    Post subject: Reply with quote

Andzey wrote:
Kalve wrote:
Pasākumā laipni gaidīti svētdienas braucēji.


Teh nolikumā acīmredzot ir definēti noteikumi sacensību dalībniekiem. Kādas ir minimālās prasības vienkārši pabraukāties gribētājiem - ķiveri, cimdus, tušilku vajag?, OEM 3-punktu siksnas iet cauri?

Piedodiet par stulbu nezinātāja jautājumu - kā ir ar atbildības sadali un kontroli trasē, ņemot vērā, ka trasē iespējams kontakts?


Gada nolikumā ir atrunātas prasības drošības ekipējumam.

Tehniskajos noteikumos jau sīki un smalki, ja ir pārbūves.

Visu atbildību tu uzņemies uz sevi, par savu rīcību trasē.
_________________
KALVE MOTORSPORTS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Church



Joined: 18 Jul 2017
Posts: 4

PostPosted: Wed Mar 21, 2018 7:59 pm    Post subject: Reply with quote

Vai nebūtu iespējams palielināt treniņdienu skaitu? (jautāju savtīgos nolūkos, jo sacensībās nepiedalos, bet priecātos vēl biežāk tikt uz biķernieku trases treniņdienās, kāreiz kā sava veida "trackdays").

Andzey: pēc pieredzes vismaz treniņdienās kontakta riski ir minimāli - mazāks sacensības/konkurences moments, un limitēts skaits vienlaicīgi uz trases laisto, pie tam laistus ar intervāliem. Ātrākie protams var panākt/apdzīt, bet tas nav tik bieži, lai tas traucētu vai liktos spēji kāpinoši riskus. Ja brauc lēnu, gan iesaku uzmanīgāk vērot spoguļus & karogus. Viens no tiem t.sk. nozīmē "palaist garām ātrāk braucošo". Subjektīvi treniņdiena - labi pavadīta track day, tik uz lielās trases Smile. Riski vairāk iespējami paša dēļ, nevis citu.
Back to top
View user's profile Send private message
Andzey



Joined: 21 Mar 2018
Posts: 3

PostPosted: Thu Mar 22, 2018 12:29 pm    Post subject: Reply with quote

Minišosejas nto gadu pastāvēšanas vēsturē ir bijuši gadījumi, kad kāda vainas pēc betonā tiek ielikti 1 vai vairāki auto, vainīgais bez pretenzijām un ierunām kolektīvās apziņas vadīts no barsetkas izņem 5 pakas un brālīgi izdala cietējam pēc pirmā pieprasījuma? Smile Drīzāk pieļauju ka tādos gadījumos sākās 90tie da tu pats da ti čo. Un ne organizators, ne trases tiesneši ne videoieraksti tur neko daudz nepalīdzēs.
Kliedējiet manas fobijas Smile
Jā, es saprotams apzinos, ka ar saviem ielas auto cilvēki nesteigsies mīcīties kā piemēram ar dugotiem īres kartingiem vai folkreisa lamatām.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Minisoseja.lv Forum Index -> Par Minišoseju All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 7 of 8

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group