Autologin
Aizmirsi paroli?
 FAQFAQ   MeklētMeklēt   DalībniekiDalībnieki   Lietotāju grupasLietotāju grupas    ReģistrētiesReģistrēties

Formāta maiņa, jūsu viedoklis nepieciešams!
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Minisoseja.lv Forum Index -> Par Minišoseju
View previous topic :: View next topic  
Autors Message
Kalve
Organizators


Joined: 06 Mar 2006
Posts: 347
Location: Rīga

PostPosted: Sun Jul 13, 2014 1:19 pm    Post subject: Formāta maiņa, jūsu viedoklis nepieciešams! Reply with quote

Sveiki, Visiem!

Uz 3.posmu pieteicās tik maz dalībnieku, ka augsto izmaksu dēļ bijām spiesti posmu pārcelt uz vēlāku laiku un novadīt jaunā formātā.

Redzot, ka uz treniņiem ir liela interese no braucēju puses, ir doma sacensības brīvdienās vairs nerīkot, bet turpināt treniņus pa darba dienu vakariem.

Par cik mums ir jāpabeidz seriāls un kopvērtējums, piedāvāju katram treniņam piemērot posma koeficientu.

Piemērs:

jānovada 3.posms, rīkojam 2 treniņus, pirmais treniņš tiek novadīts kā treniņš, otrais treniņš skaitās, kā sacesība pēc kura ieliekam kopvērtējuma punktus.

Tāda pati sistēma uz 4. un 5. posmu, kā jums patīk ideja?

Treniņa dalības maksa paliktu nemainīga, 20 EUR, bet uz otro treniņu, tiem kam interesē kopvērtējums būtu jāpiemaksā 10 EUR par licenci, kā tas bija līdz šim.

Lūdzu izsakiet savus viedokļus, varbūt jums ir citi ierosinājumi ?
_________________
KALVE MOTORSPORTS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RG
Dalībnieks


Joined: 04 Mar 2014
Posts: 35

PostPosted: Sun Jul 13, 2014 5:38 pm    Post subject: Reply with quote

brīvdienā tās pāris stundas ir dārgāk nekā darbadienā? vai brīvdienā tikai uz visu dienu var noīrēt? personīgi es domāju, ka atsaucība ir maza tomēr dēļ dalības maksas. rēķini 1gonka mēnesī, tas ir 2-3 trenniņi plus sacensība, plus license, plus benzīns, bremzes ,remonti.. ne katrs to var atļauties.. toties ja salīdzina ar supersprintu, kas kā formāts man liekas pilnīgi smieklīgs un dārgs, savācas 100 dalībnieki. tāpēc ka lētāk kopumā... streetstokā laikam tas pats. nauda, jums kā organizatoriem vajadzīga pēc iespējas vairāk, mums kā braucējiem pēc iespējas ekonomiskāk. trenniņa-sacensību formāts neizklausās baigi cerīgi.. iespējams nebūs sacensību filinga.. jādomā par kaut ko tādu, lai var turpināt arī nākošgad un vēl 10 gadus uz priekšu..
Back to top
View user's profile Send private message
RG
Dalībnieks


Joined: 04 Mar 2014
Posts: 35

PostPosted: Mon Jul 14, 2014 5:53 pm    Post subject: Reply with quote

kapitāla diskusija.. kad trenniņš sacensība ir zināms? vai tagad visiem viss pie pakaļas.. Confused
Back to top
View user's profile Send private message
gt-four



Joined: 14 Jul 2014
Posts: 1

PostPosted: Mon Jul 14, 2014 9:33 pm    Post subject: Reply with quote

Izklausās galīgi neforši:( Man nav aktuāli, atlikušo posmu formāts, tāpēc neko ieteikt nevaru.
Par nākošo gadu, ja gadījumā tiks organizēta minišoseja(es ceru, ka tā būs, jo izbraucot vienīgo trenniņu, ļoti patika, gribu, bet šogad nav tādas iespējas piedalīties) Bet, ja nākošgad būs Latvijas čempja statuss un ar ielas slikiem, un formāts identisks Lietuvas FastLap, tas ir 2. kvalifikācijas braucieni, un superfināls. Tad ļoti iespringšu nākošgad iziet uz starta.
Back to top
View user's profile Send private message
kristaps



Joined: 04 Mar 2014
Posts: 16

PostPosted: Mon Jul 14, 2014 10:07 pm    Post subject: Reply with quote

Ja formāts tiks pārcelts no 7dienas uz 5dienas vakaru,tad piekrītu šim variantam, bet sajūsmā arī nebūšu......bet nu ja tas ir 2dien vai 4dien vakar,tad tas būs smieklīgi,jo nevienmēr var tikt un sagatavot mašīnu uz treniņiem, tātad atbirs ļoti daudzi potenciālie un esošie dalībnieki, nemaz nerunājot par kkādiem statusiem nākotnē.
Vēl es īsti nesaprotu kā varēs izkontrolēt,lai visi šajā laikā paspēj nobraukt vienādu daudzumu apļu, un formāts arī būs 2braucini katram vai kā?!

Uzskatu,ka seriāla doma ir ļoti laba, bet visiem ir jāsaprot,ka reti kurš ir gatavs uzreiz īsti nezināmā seriāla pirmajā sezonā piedalīties ar vai bez iepriekšējas pieredzes. Labāk atbraukt uz treniņiem un patrennēties un domāt par nākamo gadu, kas jāpilnveido sevī un tehnikā. Un otra lieta ,ka šim pasākumam tas nenāks par labu, ja gonkas notiks terniņu laikā,jo kad tad pilnveidot sevi un tehniku,ja tie treniņi pārklājās ar secensībām.

Un arī fīlings nav tāds kā braucot 6dien vai 7dien.

Es ceru,ka spēsim risināt šo problēmu un seriālu varēs sekmīgi aizvadīt vairākus gadus.......
Back to top
View user's profile Send private message
VTECforever



Joined: 04 Mar 2014
Posts: 18

PostPosted: Mon Jul 14, 2014 11:31 pm    Post subject: Reply with quote

ir izpētīts kapēc pieteicās maz dalībnieku?

ps par mazo klasi laikam skaidrs - vairāk laidiet šosejas sporta auto tur un klase izzudīs
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kalve
Organizators


Joined: 06 Mar 2006
Posts: 347
Location: Rīga

PostPosted: Tue Jul 15, 2014 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

kristaps wrote:
Ja formāts tiks pārcelts no 7dienas uz 5dienas vakaru,tad piekrītu šim variantam, bet sajūsmā arī nebūšu......bet nu ja tas ir 2dien vai 4dien vakar,tad tas būs smieklīgi,jo nevienmēr var tikt un sagatavot mašīnu uz treniņiem, tātad atbirs ļoti daudzi potenciālie un esošie dalībnieki, nemaz nerunājot par kkādiem statusiem nākotnē.
Vēl es īsti nesaprotu kā varēs izkontrolēt,lai visi šajā laikā paspēj nobraukt vienādu daudzumu apļu, un formāts arī būs 2braucini katram vai kā?!

Uzskatu,ka seriāla doma ir ļoti laba, bet visiem ir jāsaprot,ka reti kurš ir gatavs uzreiz īsti nezināmā seriāla pirmajā sezonā piedalīties ar vai bez iepriekšējas pieredzes. Labāk atbraukt uz treniņiem un patrennēties un domāt par nākamo gadu, kas jāpilnveido sevī un tehnikā. Un otra lieta ,ka šim pasākumam tas nenāks par labu, ja gonkas notiks terniņu laikā,jo kad tad pilnveidot sevi un tehniku,ja tie treniņi pārklājās ar secensībām.

Un arī fīlings nav tāds kā braucot 6dien vai 7dien.

Es ceru,ka spēsim risināt šo problēmu un seriālu varēs sekmīgi aizvadīt vairākus gadus.......


Skaidrs, ka darba dienu vakaros nav sacensību sajūtas, bet ja nepietiek braucēju lai nosegtu brīvdienu pasākuma izmaksas, tad par to šogad ir jāaizmirst.

Jautājums vai piektdienas vakarā treniņam būtu apmeklētāji, vai tomēr izvēle kritīs par labu pasēdēšanai krodziņā pie alus kausa, vai braucienam uz laukiem.

Tāpēc arī piedāvāju savu redzējumu un prasu jūsu viedokļus.
_________________
KALVE MOTORSPORTS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gt99



Joined: 26 Feb 2014
Posts: 27

PostPosted: Tue Jul 15, 2014 12:52 pm    Post subject: Reply with quote

Nu bet lūdzu, 3.0+ klasē nestartē neviens sportinieks, bet kaut kā lielo dalībnieku pūli neredzu tur. Mazā klase dēļ sportiniekiem vien pastāv. Ja ir vēlēšanās braukt, sportinieki netraucē.

Quote:
rēķini 1gonka mēnesī, tas ir 2-3 trenniņi plus sacensība, plus license, plus benzīns, bremzes ,remonti.. ne katrs to var atļauties..

Kā pa 10-20 Eiro lētāka dalības maksa varētu Tev būtiski kau ko ieekonomēt/izmainīt?

Par nākošo gadu ideja: treniņi visu sezonu un "superfinālsacensības" sezonas beigās? Un aizmirst čempionātu utt. tīri lai var izbraukties tie, kas vēlas.


Last edited by gt99 on Tue Jul 15, 2014 12:53 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Kalve
Organizators


Joined: 06 Mar 2006
Posts: 347
Location: Rīga

PostPosted: Tue Jul 15, 2014 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

VTECforever wrote:
ir izpētīts kapēc pieteicās maz dalībnieku?

ps par mazo klasi laikam skaidrs - vairāk laidiet šosejas sporta auto tur un klase izzudīs


manuprāt pārmetums par šosejas mašīnām ir nevietā, tie braucēji arī ar ielas mašīnām brauc labi.

treniņu laikos var redzēt, ka ne vienmēr šosejas auto brauc ātrāk pa ielas auto.
_________________
KALVE MOTORSPORTS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RG
Dalībnieks


Joined: 04 Mar 2014
Posts: 35

PostPosted: Tue Jul 15, 2014 1:49 pm    Post subject: Reply with quote

gt99 wrote:
Nu bet lūdzu, 3.0+ klasē nestartē neviens sportinieks, bet kaut kā lielo dalībnieku pūli neredzu tur. Mazā klase dēļ sportiniekiem vien pastāv. Ja ir vēlēšanās braukt, sportinieki netraucē.

Quote:
rēķini 1gonka mēnesī, tas ir 2-3 trenniņi plus sacensība, plus license, plus benzīns, bremzes ,remonti.. ne katrs to var atļauties..

Kā pa 10-20 Eiro lētāka dalības maksa varētu Tev būtiski kau ko ieekonomēt/izmainīt?

Par nākošo gadu ideja: treniņi visu sezonu un "superfinālsacensības" sezonas beigās? Un aizmirst čempionātu utt. tīri lai var izbraukties tie, kas vēlas.


ir iespēja izvēlēties. nebraukt kādu trenniņu u.t.t.

bet vispār dalībnieki nesaradīsies, ja notiks divas sacensības, pāris trenniņi un viss apstāsies. starp citu, ir cilveki, kuri gribēja speciāli sagatavot savus auto minišosejai... tagad viss pa vecam, tāda knakstīšanas.. Evil or very mad
Back to top
View user's profile Send private message
Kalve
Organizators


Joined: 06 Mar 2006
Posts: 347
Location: Rīga

PostPosted: Tue Jul 15, 2014 1:56 pm    Post subject: Reply with quote

Kas liedz sagatavot auto ?

Vai treniņā un sacensībā nevar piedalīties ar šo sagatavoto auto ?

Šķiet, ka mans piedāvātais modelis nav bijis saprotams.

Tas piedāvā vēl 3 paredzētos sacensību posmus un treniņus pirms tiem.
_________________
KALVE MOTORSPORTS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Drag



Joined: 15 Jul 2014
Posts: 2

PostPosted: Tue Jul 15, 2014 9:45 pm    Post subject: Reply with quote

Principā piedāvātajam formātam, nav nekādu baigo trūkumu. Ja nu vienīgi jāsadomā, kurās dienās, lai pa vidu ir vismaz kāda.
Jā, ir starpība vai Tev ir visa 6diena, lai kaut ko sagatavotu, vai atpūstos Smile

Bet nestāstiet, ka jūs 6dienā pirms gonkas, sākat mainīt motorus vai kārbas vai vēl kaut ko. Un tāpēc vajag šo 6dienu.
Jā, vakaros ir maz laika, vai nav nemaz(pašam arī tā ir, ka nav tā laika ;) )

Protams, vienmēr kādam kaut ka nepatiks, vai nebūs takā gribas ;)

Ja visi, tik ļoti ir par brīvdienām, tad pasakiet kāpēc SABI superLap,
5DIENĀ ir tik tik daudz cilvēku, ka pa tiem 10Eur, vairāk stāvi nekā brauc???

Laikam jau labāk ir samaksāt mazāk, izbraukt 1-2reizes, un vel pastāvēt rindā lielāko vakara daļū Mr. Green

P.s +1 par FastLap ideju ;)
Back to top
View user's profile Send private message
VTECforever



Joined: 04 Mar 2014
Posts: 18

PostPosted: Tue Jul 15, 2014 11:37 pm    Post subject: Reply with quote

treniņu formāts ir optimālais 20 eur un brauc- nekādi lafi,ārstu zīmes un citas muļķības visādus komentātorus ieskaitot, un ja nebūs tās trakās mūzikas, kas bļauj ausī vispār skaisti. ( ja grib masveidu protams)

vairāk aktuāli ir aizvietot bīstamās riepas ar elegantu elastīgu vieglu materiālu, kas pēc kontakta ieņem sākuma stāvokli( pamatni tik vajg bleķa plāksni smagu)
žēl skatīties uz sadauzīto pežo, kuram detaļas ellā ar uguni jāmeklē

PS a mega debīlajā supersprintā ir daudz dalībnieku, jo tur ir LČ tituls, salīdzinoši mazas auto slodzes izmaksas, un rezultātu ļoti daudz nosaka rokas nevis maka biezums kā šosejā, un rallija gars, kas laikam ir valstī pārāks par šosejniekiem( nu kaut vai paskaitīsim cik skatītāju apmeklē raliju un cik šoseju)

a orgu izmaksas es uzskatu būtu jāsedz valstij no ceļu fonda naudas !, nevis gaismas pilis jābūvē (a būvē tik tapēc, ka smuki var naudu nozagt no valsts)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Drag



Joined: 15 Jul 2014
Posts: 2

PostPosted: Wed Jul 16, 2014 9:47 am    Post subject: Reply with quote

VTECforever wrote:
treniņu formāts ir optimālais 20 eur un brauc- nekādi lafi,ārstu zīmes un citas muļķības visādus komentātorus ieskaitot, un ja nebūs tās trakās mūzikas, kas bļauj ausī vispār skaisti. ( ja grib masveidu protams)

vairāk aktuāli ir aizvietot bīstamās riepas ar elegantu elastīgu vieglu materiālu, kas pēc kontakta ieņem sākuma stāvokli( pamatni tik vajg bleķa plāksni smagu)
žēl skatīties uz sadauzīto pežo, kuram detaļas ellā ar uguni jāmeklē

PS a mega debīlajā supersprintā ir daudz dalībnieku, jo tur ir LČ tituls, salīdzinoši mazas auto slodzes izmaksas, un rezultātu ļoti daudz nosaka rokas nevis maka biezums kā šosejā, un rallija gars, kas laikam ir valstī pārāks par šosejniekiem( nu kaut vai paskaitīsim cik skatītāju apmeklē raliju un cik šoseju)

a orgu izmaksas es uzskatu būtu jāsedz valstij no ceļu fonda naudas !, nevis gaismas pilis jābūvē (a būvē tik tapēc, ka smuki var naudu nozagt no valsts)

+1 ;)
Back to top
View user's profile Send private message
RG
Dalībnieks


Joined: 04 Mar 2014
Posts: 35

PostPosted: Wed Jul 16, 2014 12:12 pm    Post subject: Reply with quote

kad plānojas trenniņš vai sacensība?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Minisoseja.lv Forum Index -> Par Minišoseju All times are GMT + 3 Hours
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group